9/14/2008

Да се изсекнем дружно...

Нормално е, когато отиваш да живееш в чужда държава, да потърсиш информация за нея, за хората, за всичко, което ти предстои да се сблъскаш. Ровя си аз в Интернет, чета по форуми и намирам едно интересно споделено впечатление от живущ в Де. Ще цитирам малко: "Пътувам си аз преди една година и нещо в някакъв немски транспорт и чувам ама някакво неистово духане, преминаващо във всички тоналности и което е най-лошо безкрайно дълго. Брех, викам си, тва ще да е някой чужденец. Да ама не! Най-обикновен германец, че и със семейството си."
Е, дойде и моя ред да се насладя на "чудните" звуци. Намирам се в супер модерен трамвай, блестящ от чистота, навсякъде се носи миризма на сапун, на дезодорант, на окъпани хора. До мен сяда едно младо момиче, на около 21-22г., русо, слабо, голяма симпатяга...абе чудничко ;) и изведнъж се чува онова, за което бях прочела. Сякаш 70-годишен дядка се изсекна и изхрачи наведнъж - обръщам се все пак - това миловидно дете издаваше тези ужасни звуци, от които наистина се потресох, как е възможно - такова малко и сладко носле да прави такива неща. Но явно бях сама в потреса си...никой не се впечатли. Сега.. след 3г тук съм чувала какви ли не арии от носовете на какви ли не немци, че вече дори не им обръщам внимание. Няма значение дали ще си 3г дете, върл пъпчив тийн или пък бизнес дама с малка спортна количка - звуците са си все така ужасни.Мястото също няма значение - и на маса докато се хранят, и на улицата - все тая - изсекват си се така, че цялата провинция да ги разбере и не им мигва окото. Браво на тях!!!

Няма коментари: